Zakupy na raty w Santander Consumer Banku to więcej korzyści niż myślisz!


Maksimum korzyści

  • wygoda – kredyt bez wychodzenia z domu
  • rata dopasowana do Twoich możliwości
  • nie wymagamy wpłaty własnej1
  • możemy rozłożyć kredyt nawet na 60 równych rat miesięcznych

Minimum formalności

  • jasne zasady przyznawania kredytu
  • szybka decyzja kredytowa2
  • możliwość potwierdzenia tożsamości do zawieranej umowy o kredyt w wybrany przez Ciebie sposób: przelewem 1 zł  lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Wygodnie i szybko!


Jak kupić na eraty?

1. Wybierz towar i złóż wniosek

  • Dodaj towary do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank).W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wpłatę własną, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku. Jeżeli nie uda Ci się dokończyć wypełniania e-Wniosku, będziesz mógł do niego wrócić korzystając z linku, jaki wyślemy do Ciebie na podany w e-Wniosku adres e-mail.

2. Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredyt

  • W przypadku otrzymania pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.

3. Potwierdź swoją tożsamość

  • Bank umożliwia Ci potwierdzenie tożsamości na jeden z wybranych przez Ciebie sposobów:
    • poprzez przelew 1zł:
    Wykonaj przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w e-Wniosku. Jest to najszybszy sposób, który – w zależności od dostępności Twojego banku – może potrwać nawet jedynie kilka minut. Niezbędne szczegóły do wykonania przelewu znajdziesz na stronie e-Wniosku. lub
    • w obecności pracownika firmy kurierskiej:
    Kurier przyjedzie do Ciebie pod wskazany w e-Wniosku adres i zweryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dokumentu tożsamości wskazanego w e-Wniosku. Pamiętaj! Kurier jedynie weryfikuje Twoją tożsamość, dlatego nie przekazuj mu  żadnych kopii dokumentów.

4. Dostawa towaru

  • Po pozytywnej weryfikacji danych potwierdzających Twoją tożsamość Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru. Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana. Pamiętaj! Warunki dostawy towaru opisuje Regulamin każdego z e-sklepów.

Porzuciłeś lub przerwałeś e-Wniosek?

Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant Banku w celu pomocy przy dokończeniu wypełniania e-Wniosku. Infolinia Banku może się z Tobą kontaktować w godzinach od 8:00 do 21:00. Możesz również samodzielnie skontaktować się z infolinią pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora).


Dla kredytu na zakup towarów i usług, oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, wskazana wartość Rzeczywistej Rocznej Stopy Oprocentowania (RRSO) 11,69% wyliczona została na podstawie przykładu reprezentatywnego na dzień 15.06.2022 r.

Dokonanie wpłaty własnej następuje na zasadach uzgodnionych z e-sklepem – o szczegóły pytaj w e-sklepie.

Czas liczony od momentu uzyskania i potwierdzenia wymaganych danych: o tożsamości, wysokości i źródle dochodów wnioskodawcy, niezbędnych  do wydania decyzji kredytowej.